niedziela, 27 kwietnia 2014

Stało się!Po gwałcie jestem w ciąży!!!

Najgorsze w moim życiu stało się faktem.Zostałam zgwałcona,a na dodatek jestem w ciąży!!! Jakieś 6 tygodni temu wraz z przyjaciółką wybrałam się na dyskotekę.Zrobiłam to w tajemnicy przed moim facetem.Taki babski wypad...Bawiłyśmy się nawet dobrze,kiedy koło północy podszedł do nas postawny blondyn.Zaproponował drinka na którego się zgodziłam-niestety.W miarę upływu czasu,coraz bardziej kręciło mi się w głowie i robiło mi się niedobrze.Moja koleżanka,która powinna być ze mną zniknęła,a ja zostałam sama z tym chłopakiem.Był miły,ale te jego spojrzenie na mnie...Kiedy zobaczył,że czuję się coraz gorzej zaproponował,że mnie po koleżeńsku odprowadzi do domu.Nie wiem czemu,ale zgodziłam się...Wyszliśmy z dyskoteki koło godziny 1 w nocy i to była jedna z ostatnich rzeczy,które pamiętam z tamtego dnia.Wsiedliśmy do taksówki i niestety urwał mi się w tym momencie film.Kiedy rano się obudziłam,znajdowałam się w obcym mieszkaniu,a nade mną stało 2 nagich mężczyzn!!!Wszystko mnie bolało,a ja leżąc zupełnie naga,płakałam i nie wiedziałam co się stało!!!Faceci,którzy stali nade mną,powiedzieli mi że byłam niezłą s...ą w łóżku i koniecznie musimy to powtórzyć.Byłam załamana.Kazali mi się ubrać i wynosić natychmiast.Uciekłam z tego mieszkania wróciłam do siebie.Koleżanki nie było,gdyż tego dnia pojechała do rodziny.Natychmiast wskoczyłam do wanny siedząc tam z 3 godziny,płacząc i zastanawiając się co dalej.Od tego momentu nie powiedziałam nikomu,co się wydarzyło,nie poinformowałam rodziny ani policji.Wstydzę się,gdyż to moja wina!!!Nie poszłam też do lekarza z obawy o wyśmianie.Mój koszmar nie skończył się tylko na tym gwałcie.Kilka dni temu zrobiłam test ciążowy i niestety wyszedł POZYTYWNIE!!!Jestem w ciąży z facetem/facetami,którzy mnie zgwałcili!!!Na jutro jestem umówiono do prywatnego ginekologa,gdyż łudzę się,że to tylko pomyłka testu!!!Jestem załamana,nie wiem do kogo mam się udać po pomoc,komu powiedzieć,co mam zrobić?!Jeżeli będę w ciąży,co wtedy?!Założyłam bloga,licząc że znajdą się kobiety,które niestety przeżyły to samo co ja i doradzą co dalej.Wiele osób,które mi odpisało w prywatnych wiadomościach informowało mnie,że to może nie był gwałt,tylko głupi żart?Postanowiłam,że odszukam faceta u którego wylądowałam na mieszkaniu.Być może do niczego nie doszło?Może za dużo wypiłam?Może to głupie żarty z ich strony?Nie będę oskarżała nikogo,jeżeli nie mam żadnej pewności...

10 komentarzy:

  1. byłaś w tym domu, wiesz jaki adres bo cudem CUDEM!!! nie zabili Cię po gwałcie tylko kazali się wynosić i nic z tym nie robisz? ja wiem , że to szok dla Ciebie + ciąża napewno nie pomaga. nie wiem i nie wyobrazam sobie co zrobilabym Twojej sytuacji. ale zrozum ze byc moze oni mają zamair zrobic to samo innym dziewczynom a tak jak pojdziesz z tym na policje to moze uda sie je uchronic.!

    OdpowiedzUsuń
  2. witam
    po kropce, przecinku, znaku zapytania i wykrzykniku robimy przerwę (spacja)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. PS. Jak test wyszedł "POZYTYWNIE!!!" to chyba spoko, co nie? :D
    Pozytywne wibracje, he he

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakim, kurwa, gwałcie? Sama się mu pchałaś do łóżka, jeszcze film ci się urwał to pewnie aktywnie się tam udzielałaś tylko nic nie pamiętasz. Co to ma wspólnego z gwałtem? To takie usprawiedliwienie przed samym sobą, że niby hehe ja to nie zdradziłam swego misia tylko mnie dwóch przystojniaków zgwałciło w sensie nic nie pamiętam i chociaż pewnie sama im się pchałam na kutasy to będę krzyczeć że gwałt to może wszyscy uwierzą bez pytania o historię xD skąd się takie kurwiska biorą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dlaczego od razu kurwiska? :D Rozumiem potępianie wyparcia motywowanego głębokim polactwem, ale to jej ciało, może z nim robić co chce. A jeżeli dawało jej to satysfakcję w tamtej chwili... Szkoda tylko że nie pamięta całej akcji, miałaby przynajmniej wspomnienia :D No i jeszcze większa szkoda że ma wyrzuty sumienia.

      Od siebie - kiedyś nadziałem na bolec dziewczynę, która była z facetem 3 lata. Była w pełni świadoma tego że chce na bolec wskoczyć, i obydwoje byliśmy bardzo zadowoleni. Po fakcie w życiu jej nie widziałem na oczy, wiem tylko że urodziła ok. 8 miesięcy po tym dziecko - czyli pewnie już była w ciąży. A nawet jeżeli nie, to ma faceta, z którym regularnie uprawia seks, może przyjąć że to jego, on wychowa jak swoje, i nikt nic nie bedzie wiedział - wg badań takie sytuacje zdarzają się bardzo często - o ile pamiętam 30%. Więc głowa do góry! Nie jesteś sama, a może nawet jesteś owocem takiego 'skoku w bok' ;) Jedynym problemem jest tu polska zaściankowość i dziwaczne, blokujące naturalne potrzeby zwyczaje.

      Usuń
    2. Zamknij mordę... Jesteś śmieciem. Skąd się takie osoby biorą. Twoja matka/ojciec Cię nie wychowali.

      Usuń
  5. Jak się chodzi na dyskoteki, prowokuje i pije alkohol to trzeba się liczyć z gwałtem dlatego porządne dziewczyny się tak nie zachowują. Skoro byłaś tam bez męża i flirtowałaś z innymi mężczyznami ciesząc się tym pożądliwie patrzą na twoje ciało to znaczy, że miałaś już zdradę w sercu i dziecko to tylko sposób w który Bóg ci o tym przypomina, teraz tylko od ciebie zależy co zrobisz ze swoim życiem i tego niewinnego dzieciątka. Przede wszystkim musisz powiedzieć o wszystkim swojemu mężowi i o ile ci wybaczy to na pewno znajdzie lepsze rozwiązanie niż sama możesz wymyślić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakim trzeba być śmieciem żeby takie rzeczy pisać. Nawet nie będę tego komentować...

      Usuń
  6. Pani Aneto - bardzo proszę o kontakt: ewelina.lis@newsweek.pl. Chciałabym porozmawiać. Pozdrawiam! El

    OdpowiedzUsuń